What to Expect in a Traditional Classroom

mooie vrouw leren om een auto met professionele rij-instructeur te rijden - rijschool stockfoto's en -beelden

Dat hebben we dus uit de weg geruimd. Nu komt het ergste van alles. We rijden de rijbaan op en worstelen om de auto onder de rem te krijgen. We grijpen, tempo en remmen en laten de handrem los, allemaal ineffectief. We gaan nu vrij langzaam vooruit met de auto; maar we hebben een 25% houding, de auto is weer Bodensee, alleen zitten we nu op 110 km/u.

Dit moet zijn waar we vastzitten, in een geval vergelijkbaar met het zinken van de assists. Het incident had niet zo serieus genomen mogen worden; maar vanuit het oogpunt van de rijschool ben ik niet onder de indruk. Ik heb liever dat mensen de rijomstandigheden benaderen van een Pontiac Trans Am uit 1969, of zelfs een BMW 3, of zelfs een Ferrari Testarossa, dan de huidige Recaro Select-standaard. Want vanuit het oogpunt van de school is het ergste dat een leerling kan overkomen een andere ICH-protocolaccumulator!

We trappen gewoon hard op de rem en proberen nog steeds gas te geven aan de andere kant van de vergelijking. Dus nu gaan we vooruit met 110 km/u. Niet slecht voor nu, toch? Oh.. We hebben net 1440 kilo spullen uit de krimpfolie gehaald!

pech mede racers. Je dag van pijn is nog maar net begonnen.

Als je deelneemt aan races, moet je een onberispelijke techniek en racevaardigheid tonen om te winnen. Helaas is er geen wash-out lijn in de wereld van de wegraces, en daarom bestaat een dergelijke voorwaarde niet voor wegraces. Dus op het moment dat je gas geeft, word je ruw wakker omdat je 20 jaar training, die je tot een uitstekende wegrenner had kunnen maken, waardeloos was!!!

Integendeel, trainen op een circuit heeft ook zijn voor- en nadelen. Het probleem dat ik heb is niet alleen het verschil in de trainingsomgeving, want de meeste racescholen die op racecircuits plaatsvinden, hebben ook racebanen waarop de student zijn vaardigheden kan aanscherpen in een minder gestresste omgeving.

Sommige racescholen bieden weliswaar meer race-achtige omgeving dan een wegracer, maar hebben over het algemeen niet de faciliteiten zoals een permanent kantoor, herziene raceauto, sponsors of zelfs trailerparken. Die scholen die apps voor versnelde training, inhalen en vaardigheden bieden, alles voor minder veeleisende racecircuits, hebben echter de bovengenoemde tijdelijke raceauto en sponsors.

sponsor – de meeste racescholen die versnelde programma's aanbieden, hebben hun eigen raceteams. Sommige van deze scholen bieden hun atleten bedrijfssponsors aan, die niet alleen geld opleveren, maar hen ook in staat stellen om door het bedrijf voorbereide rijopleidingen te volgen. (Opmerking: bij dit type sponsoring is de student niet EVMS-gecertificeerd, dus hij is niet noodzakelijkerwijs uit en is tegelijkertijd bezig met zijn training. De meeste accepteren de student als getraind wanneer hij/zij niet in een situatie verkeert om een ras, bijv. universiteit, voor atletiekbeurs.)

areaal – in tegenstelling tot een kantoor, vereist een racebaan voldoende trainingsruimte voor een groot aantal racers en hun spullen. Bij een grote raceschool gaat het om matrates, en het is net zo waarschijnlijk dat je doorgroeit naar professioneel racen als om een ​​race te winnen.

Oké, dus wat kun je verwachten te leren?

I've spent 38 years in management, part-time in an emergency medical services facility, so I know both the positive and negative side of virtually any training environment.

Over all fewer people in a training program is always a good thing. Because we were assigned which classes to take and how to do them, we have very mixed feelings about the whole thing.

The negative:

You're not being taught in a training room, but in a huge open place with lots of windows and open space.

People are assigned to work in teams, even if they don't like it. It's a very curiosity producing environment. "How do I know what ok to do within a maneuver? What's the next best thing to do?"

ourage – typically, it's only your mentor or teacher, but you are still numbered in the program, so you don't have to ask very often if what they want out of you.

Good old fashioned groupage – you work with a given mentor/teacher, usually, until you are ready to take the next step.

Time is often wasted by people just sitting around in a room not learning anything, which leads to the inevitable phenomenon of doing nothing for a year, then doing nothing for a year, then doing it again. For most people, finishing a training program is a stepwalk a – a critical juncture in their careers.

Dus, wat moet je verwachten om te leren in een traditionele klasomgeving?

Nou, je zou moeten beginnen met een cursus in je voertuig te laten rijden. Dan heb je de basis om alles te weten, inclusief onderhoud en probleemoplossing, probleemoplossing en rijmethoden.